Pn - Pt 8:00 - 16:00
umów termin
realizacji usługi
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pn - Pt 8:00 - 16:00
umów termin
realizacji usługi
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Usterki zawieszenia samochodu zdarzają się stosunkowo często. Występują one w wyniku jazdy po wyboistych, nierównych nawierzchniach, ale także przez upływ czasu. Nie od dziś zaś wiadomo, że polskie drogi bywają bardzo wyniszczone. W związku z tym w niektórych przypadkach nie sposób uniknąć tego rodzaju usterki. Czy wiesz, ile potrwa naprawa i jaki jest jej koszt?
Posiadanie pojazdu to duże udogodnienie, jednak zdarza się, że wiążą się z nim również nieco mniej przyjemne sytuacje. Niejednokrotnie dochodzi bowiem do różnorodnych usterek, które pojawiają się samoistnie w miarę eksploatacji. Zdaje się, że stosunkowo często pojawiają się uszkodzenia w zawieszeniu auta. Czy wiesz, co najczęściej psuje się w tym elemencie?
Pojazdy marki Peugeot bardzo często wykazują problemy z zawieszeniem. Mowa tu oczywiście o ich tylnej belce, która ulega zniszczeniom. Wynika to z faktu, że francuskie samochody nie są dostosowane do realiów polskich dróg. Wówczas konieczna okaże się regeneracja całej belki lub wymiana jej poszczególnych części.
Peugeot należy do jednej z najpopularniejszych marek samochodów. Dotyczy to zarówno rynku pierwotnego, jak i wtórnego. Mimo że samochody te nie należą do szczególnie awaryjnych, to bardzo często pojawiają się kłopoty z ich tylną belką. Z tego powodu wielu właścicieli pojazdów marki Peugeot rozważa jej regenerację.
Wahacze to jedne z podstawowych elementów zawieszenia pojazdu. Łączą nadwozie samochodu z piastami kół i pozwalają utrzymać je w odpowiedniej pozycji. Wahacze są zatem niezwykle istotne dla komfortu prowadzenia pojazdu oraz bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów. Ich budowa nie jest skomplikowana, lecz poszczególne komponenty mogą ulec zniszczeniu lub zużyciu, a wówczas konieczna będzie ich wymiana. Z uwagi na stan polskich dróg, zalecamy regularny przegląd oraz cykliczną regenerację wahaczy. W tym artykule opisujemy konstrukcję wahacza oraz proces postępowania w przypadku jego awarii.
Awarie pompy wspomagania układu kierowniczego zdarzają się stosunkowo rzadko. Przy właściwej konserwacji i regularnym kontrolowaniu poziomu płynu w układzie hydraulicznym pompa potrafi działać bez zarzutu przez lata. Jej poszczególne komponenty, takie jak uszczelki czy łożyska, ulegają jednak zużyciu i zdarza się, że pompa wymaga regeneracji. Jak rozpoznać usterkę? Jak regeneruje się pompę wspomagania układu kierowniczego?
Wspomaganie układu kierowniczego jest już niezbędnym elementem w każdym samochodzie. Na jego działanie nie zwraca się uwagi do czasu, aż coś w nim się stanie. Wtedy okazuje się, że manewry przy niskich prędkościach wymagają dużej siły do kręcenia kierownicą. Co wskazuje na to, że pompa wspomagania wymaga regeneracji?
W samochodach stosowane są różne rodzaje zawieszenia. Tylna belka skrętna to rozwiązanie stosowane przede wszystkim w niewielkich samochodach miejskich, których znakiem rozpoznawczym jest duży bagażnik. Tylna belka skrętna jest zawieszeniem półzależnym, którego usterki mogą skutkować sporymi kosztami naprawy. W celu uniknięcia dużych wydatków zaleca się systematyczną kontrolę zużycia tego delikatnego elementu konstrukcji samochodu.
Niewielu kierowców pamięta już, jak to jest parkować samochód bez wspomagania kierownicy. Rozwiązanie to znacząco poprawia komfort korzystania z pojazdu, jest jednak też dodatkowym elementem, który może ulec awarii. Często w układzie psuje się pompa. Warto wiedzieć, jakie są pierwsze objawy awarii, by jak najszybciej wybrać się do warsztatu.
Stan polskich dróg wciąż pozostawia wiele do życzenia. Wycieczki po kraju dla zawieszenia samochodu to czasami prawdziwa katorga. Stan zawieszenia należy kontrolować przynajmniej raz do doku w zaufanym warsztacie samochodowym, warto też poznać objawy towarzyszące najpopularniejszym usterkom.