Naprawa tylnej osi w Citroenie i Peugeocie – Lublin
Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu w naprawie aut – także tych pochodzących od francuskich producentów – jesteśmy w stanie zaproponować naszym Klientom naprawę tylnej osi w Citroenie i Peugeocie. Po zleceniu nam zadania – każdorazowo zaczynamy od dokładnego przeglądu pojazdu, aby jak najtrafniej ocenić jego stan, zdiagnozować ewentualne usterki oraz zaplanować naprawę lub wymianę awarii. Serdecznie zapraszamy na wizytę w naszym serwisie, w którym wykonujemy także czynności dodatkowe, takie jak montaż i serwis klimatyzacji samochodowej, czy wymiana płynów i olejów.
Naprawa belek i wahaczy, a co za tym idzie, regeneracja osi tylnej – wymaga zastosowania specjalistycznych zabiegów. Nasi fachowcy wpierw demontują element, następnie czyszczą go i naprawiają wykryte usterki, wymieniają zniszczone części, po czym skręcają i umieszczają we właściwej części auta.
Czym jest tylna oś ?
Naprawa tylnej osi oferowana w naszym serwisie polega na dokładnym wyeliminowaniu usterki, a jeśli istnieje taka potrzeba – wymienieniu osi na nową. Tylne belki skrętne, czy to rurowe, czy typu PSA – składają się z wielu mniejszych elementów. Oś nośna, drążki skrętne, stabilizatory i wahacze często ulegają awariom. Podatne na zniszczenia są również konkretne, wchodzące w ich skład detale, takie jak osadzone w wahaczach łożyska igiełkowe, czy też części tłumiące drgania. Tylna oś nie tylko podlega ciągłym, dużym obciążeniom, ale jest też narażona na oddziaływanie rozmaitych destrukcyjnych czynników chemicznych i fizycznych. Szkodzi jej woda, sól, którą posypywane są drogi, brud oraz kurz.
Kiedy należy naprawić tylną oś w Citroenie i Peugeocie?
Sygnałami świadczącymi o tym, że należy naprawić tylną oś w Citroenie, Peugeocie i innym aucie pochodzącym od francuskiego producenta, są zlokalizowane w tylnym zawieszeniu:
- trzeszczenia;
- piszczenia;
- zgrzytania.
Ponadto alarmujące powinno być dla nas ocieranie się koła o wewnętrzną część nadkola, a także obniżenie się poziomu samochodu. Dlaczego? Taka sytuacja może być wynikiem pęknięcia drążka skrętnego, który wymaga od nas natychmiastowego serwisowania osi tylnej. Dodatkowym, niepokojącym objawem może być luz w miejscu, w którym wahacz jest osadzony na czopie osi.
Jeśli dostrzeżesz którykolwiek z wymienionych objawów lub odbierzesz inne sygnały mogące świadczyć o usterce – zgłoś się do naszego serwisu. Wcześnie zlokalizowana i naprawiona usterka, może wykluczyć powstanie większych i dużo droższych do wyeliminowania awarii.
Kompleksowa naprawa tylnej osi
Jeżeli jesteś posiadaczem samochodu marki Citroen, Peugeot lub Renault z pewnością słyszałeś o problematycznej tylnej belce występującej w pojazdach francuskich marek. Jeżeli nie, bardzo prawdopodobne że usłyszysz o niej w warsztacie samochodowym wówczas, gdy wymagać będzie regeneracji. Jeżeli już wiesz, że czeka Cię naprawa tylnej osi Peugeota w Lublinie, zdaj się na wiedzę i umiejętności specjalistów z naszego warsztatu.
Tylna oś zbudowana jest w dwóch wahaczy i zawiera wiele elementów. Dzięki swojej konstrukcji, pojazdy wyposażone w tylną belkę charakteryzują się wyjątkowo dobrą przyczepnością. Jednak ze względu na słaby stan polskich dróg wielu właścicieli pojazdów francuskich marek pojawia się w naszym warsztacie z wymagającymi regeneracji tylnymi belkami. Jeżeli szukasz specjalistycznego serwisu, któremu zlecisz naprawę tylnej osi swojego Citroena w Lublinie, trafiłeś we właściwe miejsce!
Korzyści z tylnej osi w samochodzie
Tylna oś w samochodach francuskich marek jest skomplikowana w budowie i wrażliwa na słabą nawierzchnię dróg, jednak posiada także mnóstwo zalet. Tylną oś w pojazdach marek Citroen, Peugeot lub Renault można z łatwością rozebrać na elementy, co umożliwia ich sprawną wymianę lub regenerację. W przypadku uszkodzenia lub zużycia tylko jednego elementu można go wymienić na nowy bez konieczności wymiany całej osi. Wymiary tylnej belki we francuskich samochodach pozwalają na zabudowę głębokiego, dużego bagażnika, co z pewnością zwiększa atrakcyjność auta w oczach dużych rodzin oraz wielbicieli dalekich podróży. Belka tylna pozostaje cały czas pod niekorzystnym działaniem czynników, które negatywnie wpływają na jej żywotność.