Pn - Pt  8:00 - 16:00

umów termin
realizacji usługi

81 502 15 06

facebookfacebook

twittertwitter

 

Regeneracja belek w autach marki Citroen,Peugeot, Renault

Oferujemy Państwu regenerację belek w autach popularnych marek francuskich, ale też w samochodach innych producentów. Regeneracja to zabieg, który sprowadza się przeważnie do wymiany zużytych komponentów, zmianie podlegają więc łożyska, czopy, zabieraki drążka stabilizatora, uszczelniacze, czy elementy z gumy i metalu, które wchodzą w skład zawieszenia osi. Warto dodać, że niekiedy zachodzi potrzeba tulejowania wahaczy w tych miejscach, w których montowane są łożyska. Standardowa procedura regeneracji belek przewiduje zwykle wymianę dwóch czopów i dwóch zestawów łożysk wraz z uszczelkami.

Zapewniamy, że prace naprawcze wykonane w naszym zakładzie to gwarancja długiej i efektywnej eksploatacji. Dodajmy tylko, że zajmujemy się naprawą i regeneracją również innych układów i żywotnych elementów konstrukcji auta, w naszej ofercie znają więc Państwo regenerację pompy wspomagania, czy też wymianę płynów eksploatacyjnych. Jeśli więc potrzebują Państwo pomocy w zakresie wymiany belek w autach francuskich, by wspomnieć samochody marki Citroen, Peugeot, Renault, ale też pojazdach innych producentów, zachęcamy do kontaktu.

belka tylna
element zawieszenia
zawieszenie przód

tylna belka2
tylna belka5

Regeneracja wahaczy

Zapewniamy również regenerację wahaczy. To element zawieszenia szczególnie narażony na zgięcia, złamania oraz inne uszkodzenia, szczególnie wskutek jazdy po wyboistym, nierównym terenie. Standardowy wahacz to element wyposażony w jedną lub dwie tuleje metalowo-gumowe, które potocznie nazywa się silentblockami. Na wahacz składa się także jeden albo dwa sworznie kuliste. Ze względu na swą budowę, wahacze mają więc skłonność ulegać usterkom, dlatego dobrze jest mieć pod ręką specjalistyczny warsztat, który podejmie się ich regeneracji.

Na czym polega regeneracja wahaczy?

Regeneracja wahaczy zaczyna się przeważnie od wymiany wspomnianych już zużytych silentblocków. Naprawie poddaje się również sworznie kulowe. Podczas regeneracji roztacza się je, zabezpiecza, po czym wymienia wraz z układem z tworzywa sztucznego. Następnie zaś każdy sworzeń trzeba zawalcować, co zapewnia mu zabezpieczenie przed wysunięciem się. Aby tym lepiej chronić mechanizm przed zawilgnięciem, montowane są również nowe osłonki gumowe. Jak zatem widać, regeneracja wahaczy to operacja precyzyjna i dość złożona.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.