Pn - Pt  8:00 - 16:00

umów termin
realizacji usługi

81 502 15 06

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

facebookfacebook

twittertwitter

 

Naprawa tylnej osi w Citroenie i Peugeocie – Lublin

Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu w naprawie aut – także tych pochodzących od francuskich producentów – jesteśmy w stanie zaproponować naszym Klientom naprawę tylnej osi w Citroenie i Peugeocie. Po zleceniu nam zadania – każdorazowo zaczynamy od dokładnego przeglądu pojazdu, aby jak najtrafniej ocenić jego stan, zdiagnozować ewentualne usterki oraz zaplanować naprawę lub wymianę awarii. Serdecznie zapraszamy na wizytę w naszym serwisie, w którym wykonujemy także czynności dodatkowe, takie jak montaż i serwis klimatyzacji samochodowej, czy wymiana płynów i olejów.

Naprawa belek i wahaczy, a co za tym idzie, regeneracja osi tylnej – wymaga zastosowania specjalistycznych zabiegów. Nasi fachowcy wpierw demontują element, następnie czyszczą go i naprawiają wykryte usterki, wymieniają zniszczone części, po czym skręcają i umieszczają we właściwej części auta.

 

Czym jest tylna oś ?

Naprawa tylnej osi oferowana w naszym serwisie polega na dokładnym wyeliminowaniu usterki, a jeśli istnieje taka potrzeba – wymienieniu osi na nową. Tylne belki skrętne, czy to rurowe, czy typu PSA – składają się z wielu mniejszych elementów. Oś nośna, drążki skrętne, stabilizatory i wahacze często ulegają awariom. Podatne na zniszczenia są również konkretne, wchodzące w ich skład detale, takie jak osadzone w wahaczach łożyska igiełkowe, czy też części tłumiące drgania. Tylna oś nie tylko podlega ciągłym, dużym obciążeniom, ale jest też narażona na oddziaływanie rozmaitych destrukcyjnych czynników chemicznych i fizycznych. Szkodzi jej woda, sól, którą posypywane są drogi, brud oraz kurz.

 

Kiedy należy naprawić tylną oś w Citroenie i Peugeocie?

Sygnałami świadczącymi o tym, że należy naprawić tylną oś w Citroenie, Peugeocie i innym aucie pochodzącym od francuskiego producenta, są zlokalizowane w tylnym zawieszeniu:

  • trzeszczenia;
  • piszczenia;
  • zgrzytania.

Ponadto alarmujące powinno być dla nas ocieranie się koła o wewnętrzną część nadkola, a także obniżenie się poziomu samochodu. Dlaczego? Taka sytuacja może być wynikiem pęknięcia drążka skrętnego, który wymaga od nas natychmiastowego serwisowania osi tylnej. Dodatkowym, niepokojącym objawem może być luz w miejscu, w którym wahacz jest osadzony na czopie osi.

Jeśli dostrzeżesz którykolwiek z wymienionych objawów lub odbierzesz inne sygnały mogące świadczyć o usterce – zgłoś się do naszego serwisu. Wcześnie zlokalizowana i naprawiona usterka, może wykluczyć powstanie większych i dużo droższych do wyeliminowania awarii.

 

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.